نتایج جستجو برای عبارت :

عوامل نامرئی در شکل‌گیری عملکرد کارکنان

#اشتباهات_استراتژیک_و_مهلک_مدیران...
1.نداشتن هدف، برنامه و چشم انداز مشخص
2.نداشتن نظم در کارها و زمان
3.بی توجهی به قوانین و مقررات
4.خود محوری و اعتقاد نداشتن به مشورت در تصمیم گیری
5.اعتماد نکردن به کارکنان و تقسیم کار
6.عدم استفاده از مدیران شایسته به جای افراد نزدیک و تملق گو
7.بی توجهی به موفقیت و پیشرفت های کاری کارکنان
8.دور بودن از کارکنان و اختصاص ندادن وقت خود به آن ها
9.جدیت بیش از اندازه در مدیریت و برخورد با کارکنان
10.مقاومت  و یا ترس ا
♦️پانزده اشتباه جبران ناپذیر مدیران!
 
1نداشتن هدف، برنامه و چشم انداز مشخص2نداشتن نظم در کارها و زمان3بی توجهی به قوانین و مقررات4خود محوری و اعتقاد نداشتن به مشورت در تصمیم گیری5اعتماد نکردن به کارکنان و تقسیم کار6عدم استفاده از مدیران شایسته به جای افراد نزدیک و تملق گو7بی توجهی به موفقیت و پیشرفت های کاری کارکنان8دور بودن از کارکنان و اختصاص ندادن وقت خود به آن ها9جدیت بیش از اندازه در مدیریت و برخورد با کارکنان10مقاومت در برابر تغییرات1
ارزیابی عملکرد
هدف از این مقاله آشنایی با ارزیابی عملکرد کارکنان، آثار مثبت و منفی آن در سازمان‏‌ها، انواع ارزشیابی و روشهای ارزشیابی کارکنان می‌باشد.از
طرفی آگاه سازی کارکنان از عملکرد خود، زمینه رشد و پیشرفت آنان را فراهم
می‌کند و کارکنان در جهت بالا بردن کارایی سازمان می‌کوشند و اهداف خود را
مقید به اهداف سازمان می‌کنند و همواره تلاش خواهند کرد، اما باید به این
مسیله نیز توجه داشت که در سازمان‏‌ها اغلب از استعدادهای بالفعل کار
عوامل عملکرد شغلی
عملکرد فردی به عنوان پیشینه‌ای از دستاوردهای شخص یا ثبت کارهای انجام
شده توسط شخص تعریف شده است( آرمسترانگ ،١۳۸۰ ). مدل‌های کمی، توسط محققان
برای سنجش عملکرد افراد توسعه یافته است( براتون و گولد ،١۹۹۹ ). مدلی از
عملکرد را با استفاده از سه متغیر ارایه کردند: این سه متغیر شامل دانش،
مهارت‌ها و استعدادها بودند که هر کارگری باید آنها را داشته باشد.همچنین تووی در سال ۲۰۰١ مدلی از عملکرد را ارایه داد که شامل داده، فرآیند و ستا
به‌طور
کلی، سه عنصر نامرئی در شکل‌گیری عملکرد افراد وجود دارد که تاثیر شگرف وتعیین‌کننده‌ای
بر عملکرد کلیه سطوح شرکت‌ها و سازمان‌ها داشته و قدرت و کارآمدی هر مدیری بر اساس
میزان توجه او به این سه عنصر و عامل تعیین‌کننده مشخص می‌شود. نخستین عامل نامرئی
موثر بر عملکرد، کیفیت نتایج و دستاوردها است که به کیفیت اقدامات و رفتارهای کارکنان
سازمان و میزان تاثیرگذاری مدیران بر شکل‌گیری آنها مربوط می‌شود. هنگامی که یک مدیر
بتواند با ایجاد و
توانمندسازی
کارکنان عبارت است از مجموعه سیستمها، روشها و
اقداماتی که از راه توسعه قابلیت و شایستگی افراد در جهت بهبود و افزایش بهره وری،
بالندگی و رشد و شکوفایی سازمان و نیروی انسانی با توجه به هدفهای سازمان  به کار گرفته می شوند.

عوامل
مؤثر بر توانمندسازی کارکنان
عوامل
مؤثر بر توانمندسازی کارکنان عبارتند از:
1. دانش
و مهارت کارکنان: ارتقای مهارت و دانش کارکنان که رابطه
مستقیمی با کارآفرینی و اثربخشی کارکنان دارد و جایگزینی دانشگران به ج
ارزیابی عملکرد
ارزشیابی یکی از ابزارهای مهم و موثر مدیریت در جهت دستیابی به اطلاعات
مورد نیاز در خصوص عملکرد افراد و عملکرد یک سازمان می‌باشد،ارزیابی عملکرد
در سازمان‏‌ها به منظور بالا بردن سطح کارایی کارکنان و تشویق و ترغیب
کارکنان بسیار حایز اهمیت می‌باشد.از طرفی آگاه سازی کارکنان از عملکرد
خود، زمینه رشد و پیشرفت آنان را فراهم می‌کند و کارکنان در جهت بالا بردن
کارایی سازمان می‌کوشند و اهداف خود را مقید به اهداف سازمان می‌کنند
 چگونه بازخوردِ درست، می‌تواند به بهبود عملکرد کارکنان کمک کند؟
 
توانایی دریافت و ارسال بازخورد مهارت مهمی است که وقتی به طور موثر انجام شود، می تواند تغییرات مثبتی ایجاد کند. با این حال ارسال و دریافت بازخورد اغلب یکی از چیزهایی است که ما بیشتر در محیط کار از آن می ترسیم. بنابراین، راهی وجود دارد که اطمینان حاصل کند که مکالمات بازخوردی سازنده و مثبت است، نه چیزی که باید  اجتناب کرد.
ادامه مطلب
در این مقاله نسبت به خطاهای عمدی و غیرعمدی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان که اخلاق را زیر سوال می‌برد شناخت حاصل می‌‌شود و هدف اصلی دستیابی به راهکارهای مناسب برای مقابله با آنها می‌باشد.از
طرفی آگاه سازی کارکنان از عملکرد خود، زمینه رشد و پیشرفت آنان را فراهم
می‌کند و کارکنان در جهت بالا بردن کارایی سازمان می‌کوشند و اهداف خود را
مقید به اهداف سازمان می‌کنند و همواره تلاش خواهند کرد، اما باید به این
مسیله نیز توجه داشت که در سازمان‏‌
ارزیابی عملکرد
عملکرد در واقع نتایج بدست آمده در فواصل معین و بطور رسمی پس از صرف منابع است و اندازه گیری فرایند کمی کردن این فرآیند است.بنابراین امروزه یکی از اصلی‌ترین مسایل سازمان‏‌ها ارزیابی عملکرد کارکنان و درجه اعتبار آن است.بدین
جهت سازمان‏‌ها نیازمند سیستمی جامع، منعطف و معتبر و امن برای کسب
اطلاعات درونی خود هستند تا با نگاه به آینده بتوانند از تجربیات گذشته
استفاده نموده و سازمان خود را به سوی تعالی سوق دهند.ارزیابی و مدیری
مدیران خوب از دیدگاه کارکنان چه ویژگی هایی دارند؟ بر اساس تحقیقی که در شرکت گوگل انجام شد، کارکنان گوگل ویژگی های ذیل را برای مدیران خوب معرفی کردند: 1⃣ مدیران خوب، یک مربی خوب برای کارکنان هستند؛ 2⃣ تیم شان را توانمند می کنند؛ 3⃣ مدیرانی جزئی نگر نیستند؛ 4⃣ برای رفاه و موفقیت کارکنان ارزش قائلند و همتشان بر آن است؛ 5⃣ نتیجه مدار هستند و بهره ور 6⃣ ارتباطات خوبی با کارکنان دارند و شنود موثری در طی فرآیند ارتباطات دارند؛ 7⃣ به کارکنان کمک می
⭕️ مقاله(رتبه بندی کارکنان) ▪️رتبه بندی کارکنان به روش جک ولش (مدیرعامل اسطوره‌ای جنرال الکتریک) رتبه بندی کارکنان مفهومی متداول در بسیاری از سازمان ها است. منتقدان نام آن را «رتبه‌بندی و اخراج» (rank and yank) گذاشته‌اند، اما نام اصلی این مدل، «منحنی سرزندگی» است که نخستین بار توسط «جک ولش»، مدیرعامل سابق شرکت جنرال الکتریک مطرح شد. براساس این مدل، مدیران باید هر سال کارکنان خود را ارزیابی و به سه گروه تقسیم کنند: 1⃣ کارکنان نمونه که ۲۰ درصد
سیستم ارزیابی عملکرد فرآیندی
است که بوسیله آن یک مدیر رفتارهای کاری نیروی انسانی را از طریق سنجش و
مقایسه آنها با معیارهای ازپیش تنظیم شده ارزیابی می‌کند و نتایج حاصله را
ثبت می‌نماید و آنها را به اطلاع نیروی انسانی سازمان می‌رساند.ارزیابی
عملکرد افراد و ارزش‌گذاری به کار و خدمات ارایه‌شده از سوی آنها به منظور
تشخیص نقاط قوت و ضعف عملکردشان، از دیرباز امری شناخته‌شده بوده است.بهترین
حالت زمانی جهت ارزیابی عملکرد کارکنان اینست که
 
عنوان کامل پایان نامه :
 
 شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بهره وری نیروی انسانی
 
قسمتی از متن پایان نامه :
 
 
4 ارزیابی علمی عملکرد کارکنان
به فرایند ثبت نتایج حاصل از کارکرد یا فعالیت متصدی یک شغل در طی یک دورة زمانی معین، ارزیابی عملکرد شغلی گفته می‌وشد. از نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد شغلی کارکنان میتوان در موارد بسیار استفاده کرد. بعضی از این موارد عبارتند از: (1) تعیین حق الزحمه کارکنان، (2)آگاهی از پیشرفت کارکنان در کار خود، (3) آگا
مقاله رهبری تحول گرا
یکی از متغیرهای تاثیرگذار در بهبود عملکرد و بقای سازمان‏‌ها خلاقیت است.در این مقاله علاوه بر رابطه مستقیم سبک رهبری تحول گرا و خلاقیت، عوامل واسطه‌ای که در این تاثیر نقش به سزایی دارند مورد بررسی قرار گرفته اند.این تحقیق از نوع توصیفی بوده و برای جمع آوری اطلاعات مربوط به ادبیات موضوع از روش کتابخانه‌ای استفاده شده است.نتایج این مقاله نشان می‌دهد که سبک رهبری تحول گرا یکی از عوامل موثر و زمینه ساز مهم برای خلاقیت کا
درواقع، نتیجه تحقیقات نشان می‌دهد که برای پیش بینی و توجیه رفتار فرد( به مراتب، بیش از رضایت شغلی) تعهد سازمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و با استفاده از تعهد سازمانی، بهتر می‌توان میزان غیبت و جابه جایی کارکنان را پیش بینی کرد.نتایج حاصل از الگوسازی معادله ساختاری( SEM) نشان داد که سرمایه روان‌شناختی بر رضایت شغلی( ۲١/۰ =­β) و تعهد سازمانی( ۲۶/۰ =­β )، رضایت شغلی بر تعهد سازمانی(
۴۸/۰ =­β) و تعهد سازمانی بر عملکرد شغلی( ١۸/١ =­β) دارای اثر مستقی
پرسشنامه رضایت شغلی کارکنان ناجا
دانلود پرسشنامه رضایت شغلی کارکنان ناجا، در قالب فایل word، شامل 45 گویه و 15 مولفه، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منابع مورد استفاده شده. هدف این پرسشنامه ارزیابی عوامل پانزده گانه رضایت شغلی در کارکنان نیروی انتظامی (عامل توسعه ارتقای شغلی، عامل ارتباطات سازمانی ...
پاورپوینت ارزشیابی شایستگی کارکنان
دانلود پاورپوینت با موضوع ارزشیابی شایستگی کارکنان، در قالب ppt و در 46 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: میزان موفقیت درنیل به اهداف سازمانی در ارتباط مستقیم با نحوه عملکرد نیروهای انسانی مشغول به کار در سازمانهاست . بنابراین ارزشیابی
نظام ترفیعات و ارزشیابی عملکرد کارکنان
              مقاله مدیریت با عنوان نظام ترفیعات و ارزشیابی عملکرد کارکنان در فرمت ورد 16  صفحه و حاوی مطالب زیر می باشد: * مقدمه * اهداف ارزیابی عملکرد * معیارهای ارزشیابی عملکرد * سرپرست مستقیم * همکاران * خودسنجی * زیردستان مستقیم * استفاده از کمیته های ارزشیابی * روش جامع * شیوه های ارزشیابی عملکرد * نوشتن شرح حال * ثبت رویدادهای حساس * روش مقیاسی * روشهای مقایسه ای * متداولترین روشهای مقایسه ای از این قر ..
مدیریت منابع انسانی
در آغاز کافی بود که کارفرما و کارگر با همدیگر به توافق برسند، اما همراه
با توسعه دانش و تغییر ترکیب نیروی کار، گسترش شهرنشینی و به تبع آن‏‌ها
پدیدار شدن توقعات جدید در کارکنان ضرورت شناخت نیازهای نیروی کار و تاثیر
آن بر کارکردهای سازمان و همچنین تطبیق آن نیارها با اهداف سازمان ضرورت
یافت.وجود متغیرهایی چون تجمع‏‌‌های صنفی کارگری و نقش دولتها در تعیین
سیاستهای اقتصادی و خودکفایی ملل، وجود برنامه‌‌هایی که در سطح
کارکنان حرف های زیادی برای گفتن دارند اما نمی گویند. حرف زدنِ رو به بالا(up ward voice) موضوعی مهم در فرهنگ سازمانی است.بعضی مدیران ، سکوت کارکنان را بیشتر از صدای آنها دوست دارند. وقتی کارکنان با ما صحبت نمی کنند به این معنی است که امید و تمایل خود را برای تغییر دادن شرایط و بهبود بخشیدن به اوضاع از دست داده اند.
صحبت کردن در مورد سازمان و مسائل آن، پیشنهاد دادن برای حل و فصل مسائل سازمان، سوال کردن در مورد آینده سازمان و نگران بودن در مورد سرنوشت س
حسابداری منابع انسانی، در واقع کاربرد مفاهیم سیستم اطلاعات حسابداری در محدوده مدیریت نیروی انسانی است. این حسابداری معیار سنجش و گزینش هزینه و ارزش گذاری نیروی انسانی به عنوان منابع اصلی هر موسسه است. هزینه های نیروی انسانی، نظیر سایر هزینه ها از دو بخش هزینه های جاری و سرمایه ای تشکیل می شود اندازه گیری عملکرد نیروی انسانی نیز جزء اصلی سیستم کنترل حسابداری مدیریت است.
برنامه ریزی مناسب و تصمیم های کنترلی نیازمند اطلاعات مرتبط با نحوه ک
 
آموزش ضمن خدمت که به ( OJT ( on the job training مشهور است ، آموزش توانایی و دانش لازم به کارکنان در جهت انجام کاری مشخص در محیط کار را آموزش حین خدمت میگویند.
آموزش ضمن خدمت از وسایل معمولی که در محیط کار موجود است مانند ماشینها ، مدارک ، دانش و توانایی فرد استفاده میکند تا کارکنان به طور موثرتر وظیفه سازمانی خود را انجام دهند
آموزش ضمن خدمت میتواند به وسیله تجربه کاری به دست آمده در محیط کار رخ دهد یا با انجام عملی وظیفه سازمانی فرد وقوع یابد و یا میت
 
آموزش ضمن خدمت که به ( OJT ( on the job training مشهور است ، آموزش توانایی و دانش لازم به کارکنان در جهت انجام کاری مشخص در محیط کار را آموزش حین خدمت میگویند.
آموزش ضمن خدمت از وسایل معمولی که در محیط کار موجود است مانند ماشینها ، مدارک ، دانش و توانایی فرد استفاده میکند تا کارکنان به طور موثرتر وظیفه سازمانی خود را انجام دهند
آموزش ضمن خدمت میتواند به وسیله تجربه کاری به دست آمده در محیط کار رخ دهد یا با انجام عملی وظیفه سازمانی فرد وقوع یابد و یا میت
کنترل کارکنان به چه معناست ؟
کنترل کارکنان بخشی از 4 وظیفه اصلی یک مدیر است ( برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، هدایت و رهبری و کنترل ) است. کنترل کارکنان به عنوان یک وظیفه به مدیریت منابع انسانی سازمان تفویض می‌گردد و معنای آن قرارداد نیروی انسانی در یک چهارچوب اخلاقی و رفتاری بر اساس الگوی فرهنگی مدنظر سازمان و نظارت بر دستیابی به سطح مشخصی از کنترل است.
زمانی که کارکنان به مدیر خود احترام نمی‌گذارد ، آیا می‌توان کنترل کارکنان را مجددا به دست گ
در دهه اخیر موضوع استرس و آثار آن در سازمانها مورد توجه بسیار واقع
گردیده است؛ اگرچه در علم پزشکی مسیله فشار عصبی و علل و عوارض آن مدتهاست
مورد بررسی و تحقیق قرار دارد، اما باب این بحث در رفتار سازمانی به تازگی
گشوده شده است.در این مقاله، ضمنتعریف مفهوم استرس و تبیین استرس شغلی، عوامل به وجود آورنده استرس مورد مطالعه قرار گرفته و در ادامه مدلهای تیوری استرس تشریح میشود.و
درنهایت راهحلهای مقابله با استرس در محیط کاری ارایه میگردد ین پژوهش
فروش
هدف از اجرای این پژوهش، بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش درک‎شده و عملکرد مشتریان است. پژوهش حاضر از لحاظ هدف، کاربردی است و از نظر شیوۀ گردآوری داده­ها، توصیفی و پیمایشی از نوع همبستگی شمرده می­شود. جامعۀ آماری آن، کلیۀ مشتریان (نامحدود) و کارکنان بانک­ها و مؤسسه‎های مالی شهرستان پل‎دختر (141 نفر) در نظر گرفته شده است. برای جامعۀ کارکنان، از نمونه­گیری تمام­شماری استفاده شد و به‎کمک فرمول کوکران 384 نفر از مشتریان به‎صورت تصادفی ط
سلامت سازمانی
عاملی که در بهبود عملکرد شغلی می­تواند موثر باشد وجود یک سازمان سالم با زیر مجموعه توانمند است.این
مقاله، مبتنی بر کاری پژوهشی، با هدف بررسی تاثیر سلامت سازمانی بر عملکرد
شغلی کارکنان با تبیین نقش میانجی توانمندسازیانجام شده که به بررسی
ادبیات نظری و آزمون فرضیه­های تحقیق پرداخته است.در قالب یک پیمایش،
برای انتخاب نمونه از جامعه آماری شامل کلیه کارکنان دستگاه­های اجرایی
شهرستان سیرجان، تعداد ۲۷۴ نفر به عنوان نمونه آما
ویژگی های پرسنل و کارکنان یک باربری پرسنل باربری معتبر نقش اساسی در اسباب کشی موفق دارند در مقاله زیر به  بیان اینکه پرسنل و کارکنان یک باربری باید دارای چه ویژگی هایی باشند می پردازیم. شرکت باربری که شما انتخاب می کنید می توانید تاثیر بسزایی در ایجاد یک اسباب کشی آسان و بدون […] پرسنل و کارکنان یک باربری باید دارای چه ویژگی هایی باشند؟
منبع : سپند بار
استرس یکی از مهم‌ترین علل بروز اختلالات جسمی و روانی است؛ بررسی‌های گوناگون نشان دهنده این است که 70 تا 90 درصد بیماری‌ها با استرس ارتباط دارند؛ فهرست بیماری‌های ناشی از استرس، سرطان، بیماری قلبی، آسم و میگرن را در برمی‌گیرد.
 
علل فیزیکی محیطی و اجتماعی استرس را اصطلاحاً عوامل استرس زا گویند؛ برخی استرس را پاسخ غیراختصاصی بدن به هر موقعیتی می‌دانند که نیاز به سازگاری داشته باشد؛ خواه موقعیت خوشایند باشد (ارتقای شغلی) و خواه ناخوشایند (
قابل توجه مدیران و مسئولان ؛؛؛⬅️ پنج رفتار مهم که باید در موعد قانونی انجام گردد / برخی موارد در حسابداری وجود دارد که باید در زمان و مهلت معینی که از طرف دولت و یا سازمان ها تعیین شده انجام شود . عدم انجام این امور باعث تعلق جریمه و یا عدم برخورداری از مزایا و معافیت های مقرر در قانون شود. در زیر به مهمترین از این موارد اشاره می کنیم : ۱ . ارسال لیست مالیات حقوق کارکنان / ۲ .ارسال لیست  بیمه حقوق کارکنان / ۳ .ارسال اظهار نامه مالیات بر ارزش افزو
مقاله الگوی تحلیل متغیرهای مؤثر بر استعداد
مقاله بررسی عوامل موثر بر بهره‌وری منابع انسانی با تاکید بر نقش سرمایه فکری و عوامل محیطی- مکانی
مقاله طراحی و تدوین مدل‌شناختی تصمیم‌گیری فردی فرماندهان و مدیران
مقاله تحلیل راهبردهای مدیریت منابع انسانی در سازمان‌ها با رویکرد فناوری اطلاعات
مقاله بررسی رابطه‌ی بین شایستگی‌های عاطفی‌اجتماعی مدیران و رضایت کارکنان از کیفیت ‌زندگی‌کاری
مقاله تأثیر انواع راهبردهای جبران خدمات بر رضایت ا
مقاله الگوی تحلیل متغیرهای مؤثر بر استعداد
مقاله بررسی عوامل موثر بر بهره‌وری منابع انسانی با تاکید بر نقش سرمایه فکری و عوامل محیطی- مکانی
مقاله طراحی و تدوین مدل‌شناختی تصمیم‌گیری فردی فرماندهان و مدیران
مقاله تحلیل راهبردهای مدیریت منابع انسانی در سازمان‌ها با رویکرد فناوری اطلاعات
مقاله بررسی رابطه‌ی بین شایستگی‌های عاطفی‌اجتماعی مدیران و رضایت کارکنان از کیفیت ‌زندگی‌کاری
مقاله تأثیر انواع راهبردهای جبران خدمات بر رضایت ا
سرما یکی از مهم ترین مشکلاتی است که در فصل های سرد زمستان و پاییز در محل های شغلی و کار می باشد. سرما در محل های کاری همچون کارخانه ها, کارگاه ها, فروشگاه ها و … کارکنان را در معرض خطر قرار می دهد و در این مواقع استفاده از لباس کاری که بتواند کارکنان را از خطر دور نگه دارد ضروری است! همانطور که می دانید استفاده از لباس کار با هدف جلوگیری از ورود خطر به کارکنان مجموعه استفاده می شود و استفاده از کاپشن کار می تواند کارکنان مجموعه های کاری را از خ
#استراتژی_منابع_انسانی
بهترین کارکنان را همیشه در ذهن داشته باشیم
یکی از متداول‌ترین اشتباهات در میان مدیران و روسا این است که آنها معمولا بهترین و توانمندترین کارکنان خود را مورد توجه قرار نمی‌دهند و عمده‌ توجه روی کارکنان ضعیف و ناکارآمد است. 
آنها به اشتباه تصور می‌کنند که افراد قوی و کارآمد نیازی به توجه ندارند، در حالی‌که هیچ چیز بدتر از این نیست که یک فرد، چه توانمند و چه ضعیف و ناتوان، از سوی رئیس یا مدیر مافوقش مورد بی‌توجهی قرا
بوروکراسی روشی است  برای سازماندهی و هر گاه بحث درباره بوروکراسی مطرح می شود سازمانهای بزرگی که بهطور نظام یافته کار می کنند به ذهن متبادر می شود. به نظر یکی از صاحب نظران، بوروکراسی شکل ایده آلی برای سازماندهی است که فعالیتهای سازمانهای بزرگ را به گونه ای هدایت می کند که بیشترین تولید یا خدمت موثر حاصل شود. مدیریت بر چنین سازمانی (مدیریت بوروکراتیک) دارای هفت مشخصه به شرح زیر است.
1. قوانین مقررات. قوانین و مقررات خطوط راهنمای اصلی برای تعر
بسیاری از مدیران گمان می کنند کارکنان شان به علت عدم رضایت از حقوق
دریافتی کار را ترک  می کنند. یک تحقیق بر روی 20000 کارمند که استعفا داده
اند، نشان می دهد که مهم ترین دلیل برای ترک شغل، رفتار نامناسب سرپرستی و
یا به عبارت دیگر مدیران ناشی است. یکی از مهم ترین فاکتورهای رفتار نامناسب سرپرستی، همانا ارتباطی نامناسب است. در این مطلب هفت شاخص و عامل ارتباطی مدیریت مورد بررسی قرار می گیرد:
1– شنونده بهتری باشید.
2- به کارکنان خود زمان اختصاص دهید
میل جنسی و عملکرد جنسی در مردان تحت تاثیر عوامل مختلفی است که در ادامه به چند نکته مهم برای بهبود عملکرد جنسی اشاره می شود.به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت سیمرغ، اگر از آن دسته مردانی هستید که تمایل به بهبود عملکرد جنسی خود دارید، بهتر است بدانید تنها نیستید و مردان زیادی این تمایل را دارند.بهبود عملکرد جنسی عبارت است از رفع مشکلات موجود و پیدا کردن روش هایی جدید برای رضایت هر دو شریک جنسی. داروهای زیادی برای بهبود عملکرد جنسی وجود دارد،
توانمند سازی
امروزه توانمند سازی به عنوان یکی از ابزارهای سودمند ارتقا کیفی کارکنان و افزایش اثربخشی سازمانی تلقی می‌گردد.جهت تحقق این امر،سازمانها از طریق توانمند سازی
کارکنان مربوطه به منظور تشویق آنان به ابتکار عمل بدون اعمال فشار، ارج
نهادن به منافع جمعی سازمان با کمترین نظارت و انجام وظیفه به عنوان مالکان
سازمان،اقدام می‌نمایند.توانمند سازی مخصوصا در محیط‏‌‌های کاری مجازی
که اعضای سازمان از تعاملات چهره به چهره محروم می‌با
تفویض اختیار به افرادی که دارای عملکرد بالا
هستند داده می شود. تفویض اختیار غنی سازی شغل و رشدی و بالندگی افراد می باشد.
تفویض اختیار با عملکرد بالاتر زیردست همبستگی دارد  در صورتی که مشارکت در قدرت با عملکرد پایین تر
نیز همبستگی دارد. وجود چنین بازده های سازمانی بالقوه  در نفس تفویض اختیار برخلاف مشارکت در
قدرت،امری مشخص است وتوانایی و مسولیت زیردستان 
را برای  تکلیفی که برعهده دارند در
نظر می گیرند.به کارکنان که واجد عملکرد بالاهستند در
اثر بخشی
خوداثربخشی در چارچوب نظری نظریه شناخت اجتماعی باندورا مورد تبیین قرار گرفته است.براساس این نظریه موفقیت انسان به تعامل بین رفتارهای فرد، عوامل شخصی و شرایط محیطی وابسته است.بررسی
فرضیه‏‌ها نشان می‌دهد، رابطه میان خود اثربخشی با میزان احساس آسایش و
امنیت ذهنی کارکنان، رضایت از کار، کیفیت ارتباط همکاران با یکدیگر، تخصص
کارکنان در حیطه کاری مورد تایید قرار گرفته است.و رابطه میان خود اثربخشی با نظام پاداش دهی و سابقه کار مورد ت
پاورپوینت (اسلاید) ارزیابی عملکرد
دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با موضوع ارزیابی عملکرد، در حجم 16 اسلاید، همراه با توضیحات کامل. بخشی از متن: در شبکه های رایانه ای، برنامه ای به نام ”نظارت الکترونیکی بر عملکردها“ وجود دارد که مدیران می توانند بدان وسیله بر رایانه و تلفن های کارکنان نظارت نمایند ...
توسعه کارکنان عنوان کتابی است از ایان فلمینگ با ترجمه‌ محمد امین نایبی و امین سیفی اینالو که در 114 صفحه و توسط انتشارات اندیشه های گوهربار در سال 1391 به چاپ رسیده است. این کتاب ترجمه‌ای است از The Developing people pocket. موضوع اصلی این کتاب کارکنان است. نیز در بازار کتاب موجود می‎باشد. از ایان فلمینگ، کتاب‌های روشنایی روز(روزگار نو)، چیتی چیتی بنگ بنگ(شرکت نشر کتاب هرمس)، چیتی چیتی، بنگ بنگ، ماشین جادویی(قدیانی)، نیز در بازار کتاب موجود می‎باشد.
 
بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان
بیمه مسئولیت
کارفرما در قبال کارکنان، خسارت های جانی و صدمات جسمی وارده به کارکنان و
کارگران (تمامی کارکنان شاغل در محدوده کارگاه، اعم از کارگران ایرانی و
غیر ایرانی) در محیط کار و در حین انجام کار را که کارفرما مسئول آن شناخته
می شود را تحت پوشش قرار می دهد. منظور از جبران خسارت جانی، شامل پرداخت
هزینه های پزشکی و غرامت نقص عضو یا فوت کارکنان می‌باشد. بیمه نامه
مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارک
پاورپوینت (اسلاید) ارزیابی عملکرد
دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با موضوع ارزیابی عملکرد، در حجم 16 اسلاید، همراه با توضیحات کامل. بخشی از متن: در شبکه های رایانه ای، برنامه ای به نام ”نظارت الکترونیکی بر عملکردها“ وجود دارد که مدیران می توانند بدان وسیله بر رایانه و تلفن های کارکنان نظارت نمایند ...
یکی از شرکت های دولتی که در شاهین شهر مستقر است و خیلی از کارکنان آن برخواری هستند  در هر سال به کارکنان خود ۱۴ ماه حقوق می دهد . یعنی برج ۶ و ۱۲ دو تا حقوق می دهد .. به نظر شما آیا این کار قانونی است یا خیر ؟ از نماینده شهرستان خواستار ‍رسیدگی هستیم ..
 بسم الله الرحمن الرحیم
کارکنان سال تحصیلی ۱۳۹۸ ۱۳۹۹ دبیرستان نمونه دولتی ملاصدرا دوره اول
مدیر : محمد صرفی
معاون پرورشی : قاسم جوادی نژاد
معاون دفتری : ایوب شکاریان
ناظم : حمیدرضا میرصابری
با آرزوی موفقیت برای همگان
امیر محمد طاهری _دانش آموز نهم ب 
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کارمندان یک شبکه تلویزیونی در برزیلدر جریان پخش زنده اخبار تو ظهر صحنه مبتلا آب بازی بودند. هنگامی که صندوق برزیلی مبتلا اجرای اخبار ورزشی بود درون تعاقب عریضی موافقت عجیبی رخساره داد و بینندگان را شوکه کرد. دو نفر از کارکنان عاری اینکه بیدار پخش زنده شوند در دنبال صحنه مشغول  آب ورزش بودند و تصاویر آن ها درون حال پخش بود. جالب اینجاست که هیچکس از عوامل پشت صحنه وارد آستان این دو
اعتصاب کارکنان شرکت گوگل در سراسر جهان در اعتراض به نحوه رفتار با زنان در این شرکت
کارکنان شرکت گوگل در سراسر جهان روز پنج‌شنبه در اعتراض به نحوه رفتار با زنان اعتصاب کردند و خواستار برخوردی جدی با مدیرانی شدند که به بدرفتاری جنسی متهم هستند.
نیویورک تایمز گزارشی چند روز پیش، درباره آزار و اذیت جنسی در گوگل منتشر کرد. طبق این گزارش اندی روبین، خالق نرم افزار اندروید توسط یک کارمند متهم به آزار و اذیت جنسی شده و سپس با دریافت ۹۰ میلیون دلار
وجدان کاری و
عوامل موثر بر آن در صنایع پتروشیمی کشور که هم به لحاظ ساختاری و هم از
بعد نیروی انسانی، در زمره سازمان‏‌‌های مدرن می‌باشند بررسی و تحلیل شده
است.همبستگی مثبت و معنی دار سطح وجدان کار با شیوه مدیریت مشارکتی و
تفویضی، تناسب شغلی، احساس رضایت درون سازمانی، احساس مثبت وجود عدالت
سازمانی و سطح تخصص کارکنان و همچنین همبستگی منفی و معنی دار سطح وجدان
کار به ویژه ابعاد رفتاری آن با سن و سابقه کار کارکنان از نتایج مهم این
پژوهش اس
پاورپوینت مدیریت جامع کیفیت
مدیریت جامع کیفیت( TQM) فرایندی است متمرکز بر روی مشتری ها، کیفیت محور، مبتنی بر حقایق، متکی بر تیم‏‌ها که برای دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان از طریق ارتقا مستمر فرایند‏‌ها توسط مدیریت ارشد سازمان رهبری می‌شود.اگر فلسفه مدیریت جامع کیفیت به درستی درک شود باید در اجرای آن تیم‏‌‌های فرابخشی با عضویت صاحبان فرایند‏‌ها از واحد‏‌ها و بخش‏‌‌های مختلف سازمانی تشکیل شوند و سنجش، پایش, کنترل و ارتقا عملکرد
 
در طول روز کارکنان هتل گربه ها را نظافت می کنند و سه وعده غذا در اختیارشان قرار می دهند و ناخن هایشان را مرتب می کنند. اتاق های هتل به دوربین های مداربسته مجهز است و صاحبان گربه ها می توانند از اوضاع حیوان خانگی خود به خوبی اطلاع یابند.
 
این هتل شیک دارای ۳۵ اتاق مخصوص برای گربه هاست . صاحبان گربه ها می توانند از ۳ ساعت تا یکسال گربه های خود را در اختیار کارکنان هتل قرار دهند و سفرهای خود را به راحتی انجام دهند . در طول روز کارکنان هتل گربه ها ر
مقاله توانمند سازی
توانمندسازی کارکنان یکی از تکنیک‏‌‌های موثر برای افزایش بهره وری کارکنان و استفاده بهینه از ظرفیت و توانایی‏‌‌های فردی وگروهی آنها در راستای اهداف سازمانی است.توانمند سازی فرایندی است که در آن از طریق توسعه و گسترش نفوذ و قابلیت افراد وتیم‏‌ها به بهبود و بهسازی مستمر عملکرد کمک می‌شود.در این مقاله با یک رویکرد کابردی به مفهوم توانمندسازی کارکنان، به توضیح و تبیین ابعاد این مفهوم، تعاریف، ویژگی هایسازمانی کارکنا
بد رفتاری پلیس ، ارتکاب جرم ، فساد و سوء رفتار از عوامل  بروز اعمال خلاف شئون انتظامی بوده که با گذشت زمان می تواند تبدیل به یک مسئله گردد. به عبارت دیگر شأن نیروی انتظامی یک اصطلاح کلی است که اگر بخواهیم آن را تعریف کنیم ، می گوییم انتظاراتی که جامعه از نیروی انتظامی دارد  و اگر نیروی انتظامی بر خلاف آن عمل و رفتاری انجام دهد ، می گویند خلاف شأن انجام داده است .
عوامل و فاکتورهای زیادی در سازمان سبب اعمال خلاف ﺷﺋون انتظامی هستند از جمله : رهب
سازمان و محیط
هر سازمان دارای محیطهای داخلی و خارجی است. محیط داخلی سازمان احساسات، عواطف، ارزشها، اعتقاذات، مافع کارکنان، سهامداران و هیئت مدیره را در بر میگیرد.
محیط خارجی به سازمان امکان می دهد تا مواد اولیه، پول، انرژی، اطلاعات و نیروی انسانی را دریافت و آنها را به کالا یا خدمت یا اطلاعات تبدیل کند و مجددا به محیط خارجی بازگرداند. محیطهای سازمانی دارای عواملی هستند که به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر سازمان اثر میگذارند، در فعل و انفعال
مقاله تاثیر بهره وری بر عملکرد کارکنان
بهره وری گوهر سازمانی است که م یتواند پایداری و بقای سازمانها را تضمین و مکانیزمی برای کسب مزیت رقابتی باشد بهره وری مواد، انرژی، تجهیزات و امکانات مادی دارای حدود مشخص و معینی است که به سهم خود بایستی مورد توجه قرار گیرد اما آنچه در سازمان منجر به بهره وری منابع انسانی این است که کارکنان سازمانها از نظر شخصیت، علایق و عواطف با فعا لیتها و مشاغل







دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
docx

حجم فایل
1137 کیلو
برای هر صنعت و کاری ویزگی های مشترکی هست که مدیران را در یادها ماندگار می کند 
 
 
1- ارزش قایل شدن برای سلامتی کارکنان -  مثال عینی اینروزها  اجباری کردن  استفاده از ماسک و شیلد محافظتی برای کلیه همکارانی است که در آفیس حضور دارند 
 
2- محافظت در شرایط ناپایدار و همفکری در تصمیم گیری ها با افرادی عاقل و دوراندیش 
 
3- الگو بودن برای همکاران در همه جنبه ها
 
4- همدلی صادقانه با کارکنان و شنیدن همه ایده ها و کلام ها و پیشنهادات  -   صندوق های انتقا
وبسایت ها ابزار ارزشمندی برای کسب و کار هستند و به شرکت ها کمک می کنند تا تصویر تجاری خود را بهبود بخشند و به مشتریان و احتمالا شرکای بیشتری دست یابند و درباره محصولات، کارکنان و عملکرد خود تصمیم گیری کنند و فروش محصولات و خدمات خود را ارتقا دهند.
ادامه مطلب
بعد سازمانی
بعد سازمانی در سرمایه فکری بصورت سرمایه سازمانی ( ساختاری) تعریف می شود. سرمایه سازمانی به صورت مجموع داراییهایی تعریف می شود که توانایی خلاقیت سازمان را ممکن می سازد. ماموریت شرکت ؛ چشم انداز ؛   ارزش های اساسی و استراتژی های و سیستم های کاری و فرآیند های درونی یک شرکت می تواند در زمره این نوع داراییها شمرده شود. سرمایه سازمانی یکی از اصول زیر بنایی  برای خلق سازمانهای یاد گیرنده است. حتی اگر کارکنان یک سازمان دارای تواناییهاو
اثربخشی( به انگلیسی: Effectiveness) عبارت است از درجه و میزان نیل به اهداف تعیین شده.به بیان دیگر اثربخشی نشان می‌دهد که تا چه میزان از تلاش‌های انجام شده نتایج مورد نظر حاصل شده‌است.با
توجه به چهارچوب RACE در بازاریابی دیجیتال، در ادامه مثال‌‌هایی از
معیارهای اندازه¬ گیری اثربخشی آورده شده: دسترسی( Reach): ١. درآمد یا
ارزش هدف در هر بازدید ۲.سهم مخاطبان در مقایسه با رقبا ۳.ثانیا برنامه مناسبی برای برطرف ساختن نیازها طراحی شود.روش تحقیق به کار گرفت
رهبری تحول گرا
تمایز فردی و شناسایی گروهی به عنوان مکانیسم‏‌‌های هویت اجتماعی مطرح
می‌شوند که ویژگی‏‌‌های هویت جمعی و فردی را منعکس می‌کند، که تاثیرات
افتراقی رهبری تحول گرا بر نتایج عملکردی را پی ریزی می‌کند.این مدل با داده‏‌‌های مربوط به یک نمونه ۲۵۰ کارمندی آزمایش شده و مدیران آنها در پنج بانک در جمهوری خلق چین کار می‌کنند.علاوه
بر این، تمایز فردی ارتباط میان رهبری تحول گرای مبتنی بر فرد و رفتار
خلاقانه را میانجی گری می‌کند،
 
عنوان کامل پایان نامه :
 
 شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بهره وری نیروی انسانی
 
قسمتی از متن پایان نامه :
 
 
چرخه بهره وری[1]
ادامه فعالیتهای اقتصادی شرکتها بدون اطلاع از وضعیت موجود آن، علی رغم صرف هزینه های هنگفت برای بهبود بهره وری اگر نه غیرممکن ولی مشکل بوده و همواره با بحرانهایی نظیر وجـــود ضایعات، افزایش دوباره کاریها و پایین بودن کیفیت محصولات تولیدی دست به گریبان خواهدبود. یکی از راههای رهایی از این معضل استفاده از چرخه به
پاورپوینت (اسلاید) آزمون و انتخاب کارکنان
دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با موضوع آزمون و انتخاب کارکنان، در حجم 22 اسلاید، همراه با توضیحات کامل. بخشی از متن: آزمون نمونه ای از رفتار یک شخص است ولی برخی از آزمون ها به صورتی روشن تر رفتار افراد نمونه گیری شده را مشخص می سازند ...
چه افرادی در حکم شهید می باشند :ماده ۳ آیین‌نامه تعیین و احراز مصادیق شهید و ایثارگر: کارکنان و افراد مشمول بندهای زیر، در حکم شهید محسوب می‌شوند: ۱- رزمندگانی که در داخل منطقه عملیاتی به سبب مأموریت‌های محوله کشته می‌شوند. ۲- کارکنان نیروهای مسلح که در حوادث و سوانح ناشی از پروازهای نظامی و انتظامی و یا حرکت شناورهای سطحی و زیرسطحی به منظور شرکت در مأموریت‌های رزمی، شناسایی رزمی، رزمایشها و عملیات علیه دشمن، گروه‌های معارض و همچنین پر
توانمندسازی کارکنان
توانمندسازی دارای معنای عام و خاص و تعبیرهای بیشماری است و این تنوع تعریفها و رویکردها، انسجام و یکپارچگی را از این مفهوم با مشکل روبه رو ساخته است، به گونه ای که در تعریفها توانمندسازی عواملی، چون : انگیزش درونی ، ادراک و تعهد ، ساختار شغل، انتقال قدرت یا اختیار و تسهیم منابع و اطلاعات به کار رفته است. توانمندسازی در حقیقت فرایند مستمر و دائمی است و در محیط پویا در سطوح متفاوت مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.
توانمندساز
شرح وظایف پست سازمانی 2- معاونت فناوری آموزشی
وظایف عمومی:
-        همکاری و تعامل با مدیر و سایر معاونین وکارکنان آموزشگاه در فراهم سازی زمینه لازم جهت تحقق بخشیدن به اهداف مصوب دوره یا دوره‌های تحصیلی با همکاری و مشارکت کارکنان، دانش آموزان و اولیای آنها، و با بهره گیری از امکانات و ظرفیت‌های داخل و خارج از مدرسه. همکاری با سایر معاونین و کارکنان آموزشگاه در جهت بهبود امور و افزایش بهره وری در مدرسه
ـ          ایجاد محیطی آموزنده و پر
 
عنوان کامل پایان نامه :
 
 بررسی موانع سازمانی استقرار سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت
 
قسمتی از متن پایان نامه :
 
 
– نحوه ارائه اطلاعات
نحوه ارائه اطلاعات به کاربر ممکن است منجر به عدم تشخیص ارزش اطلاعاتی داده ها گردد. مثلاً اگر اطلاعات از نظر نحوه ارائه ضعیف باشد و یا خیلی وارد جزئیات شده باشد. ممکن است کاربر متوجه اهمیت داده نشود و یا احتمالاً به دلیل انبوه مطالب از جستجو در آن صرف نظر نماید.
 
6- وسیله ارتباطی
کیفیت وسیله ارتباطی بین کاربر
دیزل ژنراتورها معمولاً در اتاق های موتور به صورت جفت قرار می گیرند ، این اطمینان حاصل میکند در صورت عدم موفقیت یک مؤلفه یا سیستم، دیزل ژنراتور قابل استفاده باشد. در صورت استفاده از سیستم های رایج ، دستگاه استندبای و لوله کشی کافی و شیرآلات کافی برای اطمینان از وجود مسیرهای عرضه جایگزین برای هر دیزل ژنراتوری فراهم شده است. خدمات منحصر به فرد به هر دیزل ژنراتور از هم متفاوت هستند ، اما در صورت لزوم اجرای سیستم ها، باید از سیستم حفاظت کافی برا
اذیت و آزارهای شغل
 عدم رسیدگی به شکایات و پرداخت غرامت به کارکنان ، کارهای تکراری ، رقابت غیر معمول بین پرسنل و نادیده گرفتن خواسته ها باعث کاهش روحیه پرسنل ، افزایش حملات روانی و خشونت های شغلی می شود (گامزی و ماستن[1] ،2010) .
2-1-5-3  حقوق کم
عدم پرداخت حقوق و امکانات مناسب و اختلافات بین نتایج کار و ارزیابی عملکرد انجام گرفته، خصوصاً هنگامی که این اختلافات ناشی از تعصبات نژادی و مسایل جنسیتی باشد باعث ناامیدی در پرسنل می شود (گامزی و ماستن ،2010
امروزه روان شناسان بر این باورند که موفقیت نهایی یک سازمان بزرگ به هوش معنوی مدیران و کارکنان آن بستگی دارد هرچند که هوش عقلانی و هوش عاطفی نیز تا حدی این موفقیت را تضمین می کند . 
 
تشویق معنویت در محیط کار می تواند منجر به افزایش خلاقیت ، صداقت و اعتماد ، تعهد سازمانی ، رضایت شغلی ، مشارکت شغلی ، اخلاق و وجدان کاری ، انگیزش ، عملکرد و بهره وری بالا شود . 
 
با توجه به اهمیت شرکت های نفتی در چرخه اقتصادی و تامین انرژی وهمچنین صادرات کشور، این ش
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت کارکنان محترم شرکت مخابرات ایران
دغدغه و مشکلات شما را درک می‌کنم نهایت تلاش من و اعضای هیات تخصصی بر این است که آنچه حق و عدالت است اجرا شود و من به عنوان رئیس باید نظر هفده نفر از قضات عضو هیات را به عنوان نظر هیات تخصصی منعکس کنم. به همه شما قول می‌دهم مطالب و مشکلاتتان را در هیات تبیین نمایم.
موفق و پیروز باشید.
1) عوامل محیطی با تاثیر مستقیم
الف) ذینفعان خارجی
-مشتریان( افزاد، سازمانهای دولتی، سازمانهای خصوصی و مانند آنها)
-عرضه کنندگان ( عرضه کنندگان مواد خام، انرژی، امکانات، نیروی انسانی و مانند آنها)
-دولت(وضع قوانین، مقررات، آیین نامه ها و مانند آنها)
-گروه های ذینفع(گروههای کنترل سلاح، حفاظت محیط زیست و مانند آنها)
- رسانه ها( رادیو، تلویزیون، مطبوعات و مانند آنها)
-اتحادیه های کارگری
- موسسه های عالی( بانکها، موسسه های سرمایه گذاری، شرکتهای بیم
تعریف درگیری شغلی
درگیری شغلی بر مبنای اعتقاد آلپورت به عنوان یک نگرش، متغیر مهمی است که به افزایش اثربخشی سازمان کمک شایانی می کند. هرچه سطح درگیری شغلی کارکنان یک سازمان بالاتر باشد، اثربخشی آن نیز افزایش خواهد یافت. اولین بار واژه “درگیری شغلی” توسط لودال[1] و کجنر[2] 1965 عنوان شد و به این صورت تعریف گردید که ارزشهای شغلی به بخشی از زندگی شخصی افراد تبدیل می شوند (Rotenberry and Moberg, 2007:203). ایشان پدیده ی درگیری شغلی را از طریق بحث درخصوص عوامل مرت
اگر شما کارفرما هستید . باید بدانید رفتار خشک و بدرفتاری با کارکنان باعث ایجاد نگرش منفی دربین کارکنان میشود حتی ذفتار نامناسب با یک کارمند یا کارگر ایجاد نگرش منفی به کار در بین منابع انسانی میشود.یا اینکه ممکن است بعضی از آنها دچار کاهش روحیه و شکست شخصیت در نزد خود و دیگر کارمندان و..بشوند.منابع انسانی در یک کسب وکار یا سازمان مهم ترین منابع میباشد که کیفیت و صحت محصولات تولید شده به شدت به آن وابسته است. شما به عنوان کارفرما حق توهین یا فر
دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی
 
دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی ساعت حضور و غیاب مانند ابزاری نامریی است که می‌تواند زمان دقیق حضور و غیاب پرسنل را ثبت کند.ین ابزار علاوه بر اینکه مانع تخلف در ثبت ترددها می‌شود؛ مزیت‌های دیگری مانند حفظ مسایل امنیتی نیز دارد. کارکنان تنها با اثر انگشت خود می‌توانند وارد و یا خارج شوند.
 دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت‌ها را همراه با اطلاعاتی که در پایگاه داده خود دارد؛ مقایسه می‌کند و تنها در صورت تطابق، به فرد
عوامل موثر بر قیمت سنگ مرمریت:
رنگ، نوع سنگ، درجه کیفیت، برش سنگ، فرآوری بهتر و واردات بی رویه سنگ خارجی از مهم ترین عواملی است که بر قیمت سنگ ساختمانی اثر می گذارد.
قیمت تمام شده بر سنگها به دوعامل از نظر مدیریت علمی و استراتژیک تاثیر گذار بستگی دارد : « عوامل درون سازمانی » و « عوامل برون سازمانی »
عوامل درون سازمانی(عواملی که به صورت مستقیم بر سازمان موثرند):
 مجموعه پارامترها و اثرگذارها داخل سازمان کاملا  فعال و تاثیرگذار بوده و به طور ک
در روز مراسم عروسی، ممکن است استرس های بسیار زیادی به عروس و داماد عزیز وارد شود. این استرس می تواند ناشی از مسائلی از قبیل: هماهنگی بین تشریفات و برگزارکننده ی مراسم با آتلیه و یا گروه موزیک، اطمینان از عملکرد صحیح تشریفات، بدقولی نکردن آرایشگاه و گلفروشی و ... باشد. از آنجایی که عروس و داماد بیشترین ساعات روز عروسی خود را همراه تیم عکاسی و فیلمبرداری می گذرانند، رعایت اخلاق حرفه ای از سوی کارکنان آتلیه، می تواند از استرس های وارد آمده به عر
 
 
 
کارکنان خلاق و هوشمند چه ویژگی هایی دارند؟
اریک اشمیت در کتاب "گوگل چگونه کار می کند" از هوشمندان خلاق نام می برد. اودرباره کارکنان هوشمندخلاق میگوید:
آنها هوشمندانه تحلیل می کنند اما در دام جزئیات نمی افتند.
از نیاز کاربران خود به خوبی آگاهند. 
خود را محدود به ساعات کاری نمی کنند.
پرسشگر، خطرپذیر، باز و توانمند در برقراری ارتباط با دیگران هستند.
اما همه اینها در یک
ادامه مطلب
سازمان
شاد

سازمان
شاد سازمانی است که ذی نفعان کلیدی را شاد میسـازد. بـرای شـادنمـودن ذینفعـان،
سازمان باید تا جایی که امکان دارد نیازها و خواستههای آنها را برآورده سازد(چرمنیـک،2013)
.سـای روتـا،مشکیند و ملتزربیان میدارند عوامل مهم در ایجاد شادی و نیروی کـار مشـتاق،
برابـری (رفتـاراحترام آمیز، انصاف و امنیت)؛ موفقیت (غرور و افتخار به شرکت، توانمندسازی،
بازخورد، چـالش شغلی) و اعتماد متقابل همکاران می باشند ( نجاری، ضماهنی،
آذر، معارفی،1394)
پاورپوینت مدیریت عملکرد مدیریت عملکرد در سازمان، موجب می‌شود تا دستیابی به اهداف، به شکلی مؤثر و همیشگی امکان‌پذیر شود و عملکرد کارکنان و کل سازمان، بهبود یابد و بهره‌وری و کارایی سازمان بالا برود




دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
pptx

حجم فایل
682 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
90

••ظهورسازمانهای اجتماعی وگسترش روزافزون انها یکی از خصیصه های بارز تمدن بشری است ، وبه این ترتیب وبا توجه به عواملگوناگون مکانی و زمانی و ویژگیها و نیازهای خاص هر ج
پاورپوینت مدیریت عملکرد
مدیریت عملکرد در سازمان، موجب می‌شود تا دستیابی به اهداف، به شکلی مؤثر و همیشگی امکان‌پذیر شود و عملکرد کارکنان و کل سازمان، بهبود یابد و بهره‌وری و کارایی سازمان بالا برود






دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
pptx

حجم فایل
682 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
90


• •ظهورسازمانهای اجتماعی وگسترش روزافزون انها یکی از خصیصه های بارز تمدن بشری است ، وبه این ترتیب وبا توجه به عواملگوناگون مکانی و زمانی و ویژگیها و نیازهای
آموزش کارکنان:
آموزش کارکنان به عنوان فرآیندی قلمداد گردیده است که برای سازگاری افراد با محیط متحول سازمانی و در نتیجه انطباق سازمان با محیط بیرونی و تغییرات در تکنولوژی اعمال می شود.(مشبکی ،1377، 342 ) تافلر ، مهمترین فعالیت و راه رویارویی باتحولات عظیم در زندگی آینده را برای پذیرش تغییر، آموزش می داند. آموزش مؤثر و پر مایه به افراد کمک می کند تا آنها بتوانند به رشد و توانایی کافی در شغل خود دست یابند و با کارایی بیشتری کار کنند . بدیهی است که ا
تفاوت بین رهبر و مدیر
موفقیت، کم و بیش در دسترس همه برندها  هست، اما قله موفقیت را کسانی فتح میکنند که از رهبری بیش از مدیریت  در سازمان برخورد هستند
حاصل  تحقیقات ادوارد دمینگ نشان میدهد که  حدود %۸۵ خطاها ناشی از وجود کاستی هایی در سیستم ها و فرایندهاست تا اینکه  ناشی از کارکنان باشد.
بجای آزار کارکنان برای بهتر انجام دادن  کارهای  بد؛ کارهای بهتری را برای انجام دادن به آنها بسپارید!
واین امر مستلزم برخورداری از رهبری است !
هر تیم به یک مد
KPI روشی برای سنجش میزان خوب بودن عملکرد افراد و یا در سطح کلان‌تر میزان خوب بودن عملکرد سازمان و یا یک واحد سازمانی است. KPI مخفف کلمه Key Performance Indicator و به معنای شاخص کلیدی عملکرد می‌باشد.
شاخص KPI برای تمامی صنایع ، سازمان‌ها و حتی کارهای شخصی می‌تواند استفاده شود. این شاخص باید در دوره‌های زمانی مشخص ارزیابی شود و با معیارهای عملکرد در زمان گذشته مورد مقایسه قرار بگیرد .
 
شاخص کلیدی عملکرد خوب ، چه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار میدهد؟
شواهد
KPI روشی برای سنجش میزان خوب بودن عملکرد افراد و یا در سطح کلان‌تر میزان خوب بودن عملکرد سازمان و یا یک واحد سازمانی است. KPI مخفف کلمه Key Performance Indicator و به معنای شاخص کلیدی عملکرد می‌باشد.
شاخص KPI برای تمامی صنایع ، سازمان‌ها و حتی کارهای شخصی می‌تواند استفاده شود. این شاخص باید در دوره‌های زمانی مشخص ارزیابی شود و با معیارهای عملکرد در زمان گذشته مورد مقایسه قرار بگیرد .
 
شاخص کلیدی عملکرد خوب ، چه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار میدهد؟
شواهد
به گزارش ایسنا،  اگرچه هنوز لایحه بودجه ۱۳۹۹ اتمام نشده است، اما نوبخت - رئیس سازمان دستور کار و بودجه - اعلام کرده اضافه حقوق کارکنان در سال آینده به نعوظ متوسط ۱۵ درصد خواهد وجود. البته این رقم متوسط است و بخاطر حقوق های پایین تا بسیار از ۲۰ درصد نیز اعمال می شود. این تو حالی است که در لایحه بودجه سال سیال پیشنهاد ۲۰ درصد حقوق کارکنان مطرح شده حیات که داخل ادامه سپس از معاینه هایی که تو مجلس و در روند تصویب بودجه بوسیله ارتکاب آمد، افزایش حق
امروزه با توجه به حضور گسترش جوامع و سازمان ها وپیشرفت های تکنولوژی
نیازمند نیروهای انسانی توانا و کارامد در سازمانها احساس می شود.آن چیزی
که در سازمانهای موفق امروزی به عنوان عامل موفقیت محسوب می شود نیروهای
انسانی خلاق می باشند که قابلیت بیان ایده های خلاقانه و ایجاد مزیت رقابتی
متمایز برای سازمان خود در مقابل دیگر سازمانها دارا می باشند.در این خصوص
لازم است با یک نگاه متفاوت به سازمانها نگریسته شود و آن نگاه می توان
نگاه کارآفرینی
وقتی صحبت از عملکرد کارکنان در سازمان به میان می‌آید، ایجاد حس اعتماد یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد. اعتماد اساس همه روابط و تعاملات را تشکیل داده و در روابط کاری، همانند روابط شخصی اهمیت دارد.
شرکتی که قادر به ایجاد حس اعتماد در افراد باشد، بهتر می‌تواند از پس توفان اتفاقات غیرمنتظره و رقابت میان شرکت‌ها برآید.
ادامه مطلب
دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی
 
دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی ساعت حضور و غیاب مانند ابزاری نامریی است که می‌تواند زمان دقیق حضور و غیاب پرسنل را ثبت کند.ین ابزار
علاوه بر اینکه مانع تخلف در ثبت ترددها می‌شود؛ مزیت‌های دیگری مانند حفظ مسایل امنیتی نیز دارد. کارکنان تنها با اثر انگشت خود می‌توانند وارد
و یا خارج شوند.
 
 دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت‌ها را همراه با اطلاعاتی که در پایگاه داده خود دارد؛ مقایسه می‌کند و تنها در صورت تطابق، به ف
از نیازسنجی به عنوان پایه واساس هر فعالیتی می توان
نام برد .به زبان ساده می توان گفت نیازسنحی یعنی گردآوروی اطلاعات مورد نیاز افراد
وسازمانها برای پیشبرد اهداف وتوسعه فعالیت ها. برای اینکه یک سازمان بتواند به اهداف
مورد نظر خود دست یابد لازم در وهله اول به شناسایی نیازهای خود بپردازد.
درسازمانها
قسمت مدیریت منابع انسانی با استفاده از نیازسنجی 
می تواند تعیین نمایند که کارکنان سازمان نیاز به چه آموزش هایی دارند  و آنها را برای  کارکنان مه
وجود برخی از مشکلات در سازمانها در حوزه عدالت
سازمانی مانند استفاده از نظامهای جبران خدمت ناکارامد وغیر منصفانه که توانایی
تشخیص وارزیابی درست وبهینه ای از انجام وظایف کارکنان ندارد وبه تخصیص نابرابر
حقوق ودستمزد در سازمان می انجامد،باعث به وجود آمدن بیامدهای نامطلوب وجبران
ناپذیری در سطح سازمان می شود و کاهش رضایت شغلی وعدم مسئولیت پذیری کارکنان در
انجام وظایفشان را به دنبال دارد وباعث بروز پدیده های فساد مالی وانحراف اخلاقی
در کارها
۱-ابراز قدردانی اتفاقی“مؤثرترین پیشرفت کارکنانم در زمینه خرده فروشی، قدردانی اتفاقی از آنهاست. از پاداش های اتفاقی تا پرداخت اضافه کار در روزهای مختلف، محصولات رایگان، سرو غذا و غیره. کارهای غیر منتظره و اتفاقی همیشه بیشتر از چیزی که انتظار داریم احساس ماندگاری ایجاد میکند، به عنوان یک شرکت ما همیشه از عملکرد برتر آن آگاه هستیم. “~ سام بهرینی
۲- رویدادهای تیم در داخل و خارج از دفتر“ما به طور منظم در رویدادهای تیم در خارج از دفتر مانند تما
یک از عوامل از عوامل تعیین کننده توانایی ذاتی جوجه بوقلمون، مجموعه شرایطی را شامل می شود که از تولید تخم تا تفریخ جوجه را در بر می گیرد. ما در ادامه به این شرایط با جزییات بیش تر و تحت دو عنوان نقش مزرعه مولد بوقلمون در کیفیت جوجه تولیدی و نقش کارخانه جوجه کشی در کیفیت جوجه تولیدی، خواهیم پرداخت. تاثیر مجموعه این شرایط بر درصد تفریخ تخم های نطفه دار بوقلمون، تحت عنوان تفریخ پذیری تخم های نطفه دار، در کارخانه جوجه کشی و در فرآیند مشکل یابی مرب
عوامل تغییر رنگ دندان


عوامل
تغییر رنگ دندان متعددی هستند که موجب تغییر رنگ آنها می شوند. این عوامل
ممکن است داخلی یا خارجی باشند. در ادامه این عوامل بررسی شده است. عناوین
عوامل تغییر رنگ دندان و توضیحات لازم آن نیز برای شما بیان شده است. درمان
هایی هم برای این عامل ها وجود دارد، که سعی می شود در مقاله های آتی برای
شما عزیزان آورده شود.
ادامه مطلب
Gateway Timeout
ادامه خواندن
دیگر سایت ها :

دانلود پایان نامه ارشد:طراحی، ساخت و ارزیابی ماشین کشت مخلوط
پایان نامه رابطه مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) با توانمند سازی و ارزیابی عملکرد کارکنان اداره کل ورزش و جوانان :: سایت تخصصی پایان نامه های دانشگاهی - همه رشته ها
کبد سالم در مبارزه با عفونت‌ها به بدن کمک می‌کند، همچنین خون را تصفیه می‌کند و نقش مهمی در سوخت و ساز بدن دارد. این عضو بدن حتی می‌تواند خودش را نیز ترمیم کند. اگر کبد کار خود را به‌خوبی انجام ندهد، زندگی فرد به خطر می‌افتد. عوامل مختلفی باعث ایجاد درد در این عضو حیاتی می‌شوند؛ پس برای پیشگیری از این دردها یا درمان آنها، باید این عوامل را به‌خوبی شناسایی کرد. در این مقاله علائم درد کبد، نحوه تشخیص و عوامل بروز آن را بررسی می‌کنیم. با ما هم
انگیزش تحصیلی






انگیزش تحصیلی






انگیزش پیشرفت، نیرویی درونی است که یادگیرنده را به ارزیابی همه جانبه
عملکرد خود با توجه به عالی‌ترین معیارها، تلاش برای موفقیت در عملکرد و
برخورداری از لذتی که با موفقیت در عملکرد همراه است سوق می‌دهد و با اث
این مقاله با اشاره‌ای به اهمیت مدیریت منابع انسانی در شرکتهای تعاونی.در محیط رقابتی امروز آغاز می‌شود.برای گردآوری اطلاعات از روش کتابخانه‌ای و میدانی و پرسشنامه استفاده شده است.پرسشنامه در بین ١٨٥ نفر از افراد نمونه توزیع و پس از گردآوری در نرم افزارهای SPSS و لیزرل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.و در مدیریت منابع انسانی بیش از پیش باید به این فناوری توجه شود.مدیریت منابع انسانی معطوف به سیاست‌ها، اقدامات و سیستم‌هایی است که رفتار، طرز فک
عوامل موفقیت در تحصیل چیست ؟Success in studying
 
موفقیت تحصیلی فرزندان در دوران تحصیل از دغدغه‌های اساسی بسیاری از والدین به شمار می‌رود به‌طوری که به طرق مختلف سعی در بهبود عملکرد تحصیلی فرزندان خود دارند. اما چه عواملی واقعا در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان نقش دارند؟ آیا تنها هوش بالا برای موفقیت در تحصیل کافی است؟ برای آگاهی از این موضوع با ادامه‌ی مطلب و معرفی عوامل موفقیت در تحصیل همراه ما باشید.شاید تصور کنید موفقیت در مدرسه ارتباط زیادی ب
عوامل موفقیت در تحصیل چیست ؟Success in studying
 
موفقیت تحصیلی فرزندان در دوران تحصیل از دغدغه‌های اساسی بسیاری از والدین به شمار می‌رود به‌طوری که به طرق مختلف سعی در بهبود عملکرد تحصیلی فرزندان خود دارند. اما چه عواملی واقعا در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان نقش دارند؟ آیا تنها هوش بالا برای موفقیت در تحصیل کافی است؟ برای آگاهی از این موضوع با ادامه‌ی مطلب و معرفی عوامل موفقیت در تحصیل همراه ما باشید.شاید تصور کنید موفقیت در مدرسه ارتباط زیادی ب
پاورپوینت نظام جبران خدمت کارکنان - 49 اسلاید
پاورپوینت نظام جبران خدمت کارکنان پاورپوینت نظام جبران خدمت کارکنان پاورپوینت نظام جبران خدمت کارکنان پاورپوینت نظام جبران خدمت کارکنان } واژه مدیریت جبران خدمات واژه ای است که بیشتر در کتب آمریکایی مطرح شده واین واژه در کتب انگلیسی با عنوان مدیریت پاداش آمده است. واژه های دیگری نیز در همین مفهوم به کار رفته که در این واژه به تدریج منسوخ گردیده اند از جمله این واژه ها : سیستم پرداخت، مدیریت حقو
فرهنگ مدفوع چیست ؟
 
هدف
روند
نتایج
سلامت روده
فرهنگ مدفوع چیست؟
کشت مدفوع می تواند به پزشک شما در درک و درمان مشکلات دستگاه گوارش یا دستگاه گوارش شما کمک کند. دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است علائم هضم ناخوشایند را تجربه کنید. در بعضی موارد علت عفونت باکتریایی است. پزشک شما می تواند برای بررسی باکتری های مضر از مدفوع ، نمونه مدفوع یا مدفوع خود را سفارش دهد.
فرهنگ مدفوع با تجزیه و تحلیل تخم مرغ و انگل مدفوع متفاوت است. بعضی اوقات لازم است کار
تعهد سازمانی
تعهد سازمانی ازجمله نگرش‌‌هایی است که در مباحث رفتار سازمانی مطرح می‌شود.تعهد سازمانی حاکی
از نگرش کارکنان به سازمان است و رضایت شغلی نشان دهنده نگرش کارکنان نسبت
به شغل خود ازجنبه‏‌‌های مختلف استاز یافته­های تحقیق می­توان نتیجه گرفت
که ابعاد تعهد سازمانی و معنویت در محیط کار با رفتار اخلاقی کارکنان رابطه
دارد.بنابراین برای مدیران مهم است که برای بهبود رفتار اخلاقی
کارکنان در سازمان و توسعه سازمان، متغیرهای تعهد ساز
عوامل مؤثر بر کارآفرینی؟
کارآفرینی یک فرآیند پیچیده که تحت تأثیر فعل‌وانفعال دامنه گسترده‌ای از عوامل مختلف قرار می‌گیرد. ازجمله مهم‌ترین عواملی که کارآفرینی را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
 
الف. عوامل فردی 
عوامل فردی با شایستگی و توانمندی‌ شخصکارآفرین در ارتباط ند:
• ابتکار عمل: کارآفرین بدون نیاز به درخواست یا دستور دیگران دست‌به‌کار می‌شود؛
• فعال و نه منفعل: فرصت‌ها را شناسایی و از آن‌ها بهره
تجزیه و تحلیل مشاغل؛ از تئوری تا عمل فرمت فایل دانلودی: .docفرمت فایل اصلی: docتعداد صفحات: 10حجم فایل: 120 کیلوبایت قیمت: 4400 تومان
توضیحات:تحقیق کلاسی دوره کارشناسی ارشد با موضوع تجزیه و تحلیل مشاغل، در قالب فایل word و در حجم 10 صفحه. مقدمه:تجزیه و تحلیل شغل را می‌توان هر نوع فعالیت یا فرآیند جمع‌آوری، منظم کردن و ارزیابی اطلاعات مربوط به کارکنان سازمان، دانست .موفقیت در هر شغل یا حرفه مستلزم این است که شخص بداند چگونه می‌تواند کارش را بهتر یا ب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها